U kunt via onze reparatie pagina uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.
U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.
U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal of Creditcard. U kunt er ook voor kiezen om bij ons via PIN of contact te betalen
U kunt via onze reparatie pagina uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Stuur uw apparaat naar ons op”.
Hierna kunt u uw persoonsgegevens invullen, nadat u dit formulier heeft ingevuld ontvangt u automatisch een e-mail bericht met daarin uw verzoek en een stappenplan. Volg deze 6 stappen om uw apparaat naar ons toe te sturen.
Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen, gaan wij direct voor u aan de slag. Wij houden u uiteraard via de telefoon of e-mail op de hoogte.
Als u wilt langskomen op afspraak, kunt u van te voren betalen via iDeal, PayPal, Credit Card. U kunt ook via de PIN of contant betalen bij ons.
Als u uw apparaat heeft opgestuurd naar ons, sturen wij u een betaal-link via de e-mail waarmee u kunt afrekenen. Betaald u voor 19:00? Dan sturen wij uw apparaat nog dezelfde werkdag naar u op.
Als u een vraag heeft over een reparatie, kunt u een mail sturen naar info@ilkotelecom.nl.
Telefonisch zijn wij te bereiken op: 0299431087
Bij de meeste gevallen duurt de reparatie niet meer dan 60 minuten, Terwijl u wacht, kunt u rondkijken in onze winkel en accessoires vinden die perfect bij uw telefoon passen. Mocht de reparatie langer duren dan geven wij dit van tevoren aan.
Bij hardware reparaties raakt u geen gegevens kwijt, wij raden u wel aan om een back-up te maken van uw bestanden voordat u uw toestel ter reparatie aanbiedt.
Bij het openmaken van de telefoon moeten wij doorgaans de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat u deze niet meer terugkrijgt. We kunnen in dat geval een nieuwe voor u plakken voor de kostprijs.
In onze wachtruimte vindt u een uitgebreid assortiment accessoires van topmerken zoals Livon, Multiline en Xdoria.
Daarnaast bieden we een breed scala aan Bluetooth-headsets, Bluetooth-speakers, gadgets, opladers, draadloze opladers en nog veel meer!
We helpen u graag met het ontdekken van het defect. We zullen uw toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met u voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.
U krijgt van ons 3 maanden garantie op het nieuwe onderdeel dat wij hebben vervangen. Dit geldt niet voor krasjes en andere uiterlijke beschadigingen die door gebruik komen.
Let op, u moet wel rekening houden dat uw fabrieksgarantie vervalt op het moment dat een ongeautoriseerd bedrijf uw toestel open maakt.
U kunt via onze reparatie pagina uw reparatie aanmelden. Nadat u uw merk, model en schade heeft geselecteerd, kunt u aangeven hoe u verder wilt gaan. Kies dan voor ”Maak een afspraak en kom langs”.
U kunt dan aangeven wanneer u langs wilt komen. Selecteer een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Nadat u dit heeft gedaan vult u uw persoonsgegevens in.
U kunt er dan voor kiezen om alvast vooraf te betalen via iDeal, Creditcard of PayPal. U kunt er ook voor kiezen om bij ons via PIN of contact te betalen
Wij bieden 3 verschillende soorten onderdelen aan:
– OEM (Original Equipment Manufacturer) Onderdelen: Dit zijn onderdelen die door de originele fabrikant zijn gemaakt voor de aftersales/reparaties. U zult geen verschil zien na de reparatie met uw oude originele scherm.
– Refurbished onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn gerecycled met originele componenten. Kapotte schermen worden opgestuurd naar de fabrikant, en deze herbruiken de bruikbare onderdelen voor nieuwe displays. Dit draagt ook een steentje bij aan de milieu vriendelijkheid. Bij een refurbished onderdeel zal u geen tot minimaal verschil zien na de reparatie. Qua prijs en kwaliteits verhouding zijn dit ook de schermen die het meest gekozen worden bij een reparatie.
– AAA+ onderdelen: Dit zijn onderdelen die zijn geproduceerd door een secundaire fabrikant. De kleuren van het beeld kunnen ietsjes lichter zijn als u er goed op let.
Voor iemand die een goedkope reparatie wilt uitvoeren en de werking van de scherm belangrijker vind dan de helderheid van de kleuren dan is dit een uitstekende oplossing.
Voor de Samsung reparaties gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen van de Samsung fabrikant zelf.
Professionele reparaties voor smartphones, tablets, laptops en meer. Snelle service, originele onderdelen en garantie op al onze reparaties.
© Ilko Telecom